11 Mei 2011

Rifqi

Last year cousin aku celebrate bday anak dia kat A&W Aeon AU2.  This year masih kat A&W jugak tapi kat PJ pulakTahun lepas qaseh kecil lagi, so dia tak kisah pun dengan bear A&W tu, tapi kali ni,penat aku mendukung sebab dia takuttttt...nasib baik dia tak meraung cuma nangis2 manja gitu...


Sebelum masuk kasi can kat dia orang main2 kat luar ni dulu.
Yang belakang Yasmin tu lah birthday boy, pakai baju ultraman.  Temanya ultraman...aku perasan bday boy dengan ada sorang baby aje yang pakai costume ala-ala ultraman.  Danial pakai t-shirt ada gambar ultraman.  Yang lain sumer raksasa..hehehe...

Aku awal2 lagi dah sound eimran dengan yasmin supaya joint whatever game yang ada.  Jangan nak termalu2 tak kena tempat!  Dia orang ni kan pemalu..kalau ada game ni jangan haraplah nak main kalau aku tak paksa.  Aku ni pemalu jugak...muahahaha...tapi tengok tempat lerrrrrrrrr...
Eimran dapat no.4 untuk game rebut kerusi ni.  Kan bagus tu...itupun termalu2 ok.  Ada sekali tu eimran terrrrr tolak budak sebelah dia masa nak rebut kerusi, terus muka rasa bersalah sebab budak tu kena keluar... Yasmin dapat no.3 tapi hadiah sumer sama.  elok lah tu, kalau tak pening pulak kepala aku sebab hadiah lain2...
Untuk game ni pun eimran menang jugak, so hadiah dia kasi kat Danial.  Sebab Danial awal2 dah kena keluar...

Kita orang balik awal tak tunggu pun acara potong kek.  Sebab ada lagi satu besday party nak pergi.  Kat Shah Alam pulak.  Kat sini anak2 aku pun dah keletihan sebab cuacakan panas sekarang ni.  Makan KFC + mee hoon + puding + bubur kacang.  Tuan rumah siap tapau lagi makanan untuk kita orang.  Danial yang keletihan terus tertidur...tak sedar2 sampai KL.  On the way balik tu semua tidur dalam kereta kecuali driver muahahaha... panasssssssssss sangat tu yang rasa nak tidurrrrrrr aje.. Alahai lupa pulak nak ambik gambar besday boy yang kat shah alam ni...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails