20 Mac 2017

Bantal Hotel DAG

As salam.

Hari ini aku nak terus kepada tajuk yang aku nak promosikan.

Bantal hotel! Selalu kalau pergi tidur kat hotel macam best ajekan dapat letak kepala dekat atas bantal hotel...betul tak? Aku lah tu...Lembut gebu aje...rasa nak songlap satu bawa balik...tapi sumpah tak pernah buat ok..

Sekarang tak payahlah nak susah-susah pergi tidur kat hotel lagi...tidur dekat rumah pun boleh gunakan bantal hotel yang lembut gebu tu...tak caya?


Tengok gambar tu...tahu dah lembut gebu gebas kannn...murah pun murah. Mampu beli okey...

Kat mana nak beli tu?
Jangan susah hati lagi, cepat-cepat email kat aku...aku salah seorang ejen bertauliah...gitewwww...jangan duk ingat ejen Ali je ya. Aku ejen bantal hotel DAG.
Jangan tunggu lagi, cepat email aku. Kalau nak lagi cepat, watsapp aku kat 0163905282.

Terima kasih datang baca iklan tak berbayar aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails