30 Disember 2010

Terima Kasih Nuffnang

Yaaaahoooo..ya bedabeduuuu...1st time okay aku dapat Buffered Earning(BE).  Happy guling2 aku masa tu.  Memang tak sangka betullah boleh ada BE kat blog aku.  Aku pun bukannya reti sangat bab2 BE dengan ME ni.  Tu pun puas nak khatam kat google.  Tapi rasanya hasil dari bacaan dan pemahaman dari beberapa blog yang aku baca, sikit2 tu dah mengertilah...

Mulanya aku memang tak perasan, tapi bila aku tengok asyik iklan yang sama jer menari2 kat situ, aku pun checklah kat dashboard nuffnang.  Ooooohhhh barulah aku faham apa itu BE dan apa itu ME...muehehehe...lepas tu aku boleh lak senyum sorang2, senyum kat diri sendiri...slow bangat nak faham apa itu BE dengan ME...
Memula tu aku tengok ada 2 BE, tapi lepas tu makin meningkat kepada 3 dan terbaru ada 6.  Tapi 3 dah jadi Metered EarningEhhh..betul ke apa yang aku tulis ni...hentam sajalah... Walaupun tak banyak, tapi aku sangat2 bersyukur, sekurang2nya orang tahu juga kewujudan blog picisan aku ni...sob..sob..sob..tetiba jer sedih..

Moga dengan kedatangan tahun baru 2011 ni, makin banyaklah BE yang akan menari2 di blog aku ni..iklan ke apa ni...Sempena tahun 2011 ni, aku mengharapkan semoga mood untuk berblog ni akan terus segar dan mekar selalu, jangan ada yang ke laut lagi.  Aku juga mengharapkan moga tahun 2011 ini menjanjikan kecemerlangan dan  kegemilangan kepada aku sebagai tuan tanah kedaung kat sini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails