29 April 2014

Kelas Asas Blog

Nak kata baru menulis blog...saya dah lama menulis di blog sejak tahun 2009 lagi. Tapi masa tu menulis sebab nak abadikan semua kenangan itu untuk tatapan anak-anak bila dia orang dah besar nanti. Disinilah semua kenangan yang manis-manis saja untuk tatapan dia orang satu hari nanti.
Kelas asas blog ni 100% online. Itu yang membuatkan saya teruja sangat-sangat nak join. Saya tak perlu memberi alasan pada en suami untuk pergi ke kelas. Tapi bila dah online ni, faham-faham je lah ya...dengan saya yang bekerja ni memang mencari masa aje untuk belajar. Macam sekarang ni, saya menulis dari dalam bas dengan menggunakan hp saja. Almaklumlah kalau dah sampai rumah nanti, hp ni bertukar tangan.
Ohh ya...saya join kelas asas ni dari penghujung 2013 lagi. Sampai hari ni tak katam lagi...hehehe...cikgu saya Pn Zaila sentiasa bagi semangat untuk meneruskan usaha murni saya ni. Paling terkesan kalau membaca status-status beliau di fb...tepat mengena...
Tujuan utama saya menyertai kelas ini adalah untuk memantapkan lagi penulisan saya dan mempelajari selok belok business secara online. Saya melakukan semua ini semata-mata untuk WAHM.
Untuk WAHM tu, nanti akan saya ceritakan di lain entry. Harapnya lepas ini tak ada lagi halangan dan alasan untuk tidak mengupdate blog.

Terima kasih datang baca. Kalau ada yang nak join kelas asas blog ni jangan segan-segan ya.
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails