Memaparkan catatan dengan label setem. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label setem. Papar semua catatan

18 Julai 2010

Setem


Aku happy sangat sbb dah jumpa balik album stamp yg aku cari2 ni. Ada rupernyer tersimpan kat lam beg2 lama. tp tulah sayang sgt sbb dah kena gigit ngan...
Aku syg album yg hitam ni pasal album ni aku dapat hadiah dr arwah abah aku. dia bagi sbb aku dpt 5A masa penilaian drj 5. sob..sob..sob...sedih dah jadi mcm ni...


Ni antara koleksi setem yg ada kat dlm album tu. Dulu susah sgt nak dpt setem2 cam ni tau, lg pulak sekolah kat kg...manalah ada kedai2 yg jual setem...harap kat cikgu2 yg berulang ke s'ban.

07 Jun 2010

Hobi Lama

sesi merendam
yasmin n eimran pun teruja nk menolong

tunggu kering


antara koleksi setem P.Ramlee
terumbu karang
koleksi kereta proton saga
buah2an tempatan

Ni antara hobi aku dr zaman sekolah rendah lagi. aku start kumpul setem ni dr darjah 4. masa dulu susah nk dptkan setem2 ni, harapkan tukar ngan kengkawan jer. skrg ni tx usah cakaplah, lagi2 kat tempat kerja aku mmg byk surat2 yg diterima, so kalau ada setem yg menarik, aku pow lah dulu. masa dulu, ada jugak setem yg aku beli kat kedai buku, tp sekarang ni cam dah tx ada jual lagi kat kedai buku. kalau kat pejabat pos tu tx usah cakaplah! sejak kerja ni aku cam susah sikit nak beli setem kenang2an so mmg mengharap pada surat2 yg sampai kat opis jer, tu pun nasib2 jer kalau dapat, sbb siapa cepat dia dapat!
Setem dr luar negara lagi lah susah nak dapat, yg ada dlm koleksi aku pun hasil tukar2 ngan kengkawan. yang byk nya dr brunei n singapura.
Aku baru perasan yg koleksi setem malaya aku dah tx adalah!sobsobsob...sedihnya kalau dah hilang...




































































































Related Posts with Thumbnails