10 September 2011

Sehari Sebelum Raya

Bunga api dan mercun das memang disimpan untuk main kat kampung.  Tak menyabar2 budak2 ni nak main bunga api.  Qaseh sangat berani tahap maks.  Berbeza dengan danial yang tiba2 tahun ni penakut nak main bunga api tahap maks...terjerit2 dia ok.  Walaupun aku yang pegangkan, dia punya jerit melompat2...tak tahan aku nak menengoknya.
Padahal tiap hari pesan ngan aku balik opis beli bunga api banyak2, suruh pegang satu pun melalak tak hengat...kuasa mak ko nak layan...
Qaseh sangat berani...dia aje lepas satu, satu bunga api dia conquered.  tak payah nak rebut2 ngan abang danial dia...selamat qaseh...


Lepas sesi main bunga api, ada sesi fotographi ghopernya.  Aku aje yang tak sedar...Anak bertuah aku kan main posing lagi.  Aku sedar ni pun lepas tengok gambar...Yasmin nampak sangat kurusnya, Alhamdulillah dia dapat puasa penuh, tu yang nak kurus sikit.  Tapi ko tunggu gambar raya pertama ngan raya2 seterusnya...double dari sebelum puasa...
'
'
'
'
'
'
'
'
'






'
'
'
'
'
'
'
'
'




'
'
'
'
'

 tapi kalau tak ada tok guru tak jadi jugakkan....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'

'
'



'
'
'
'
'



'
'
'
'
'
'
'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails