19 September 2011

Small Makan-makan

Small makan2 ni maksudnya untuk family members aje.  Kang ada lak yang tanya, big makan2 bila?  Tu yang aku jelaskan bagi faham...Ingat nak bagi makan nasi aje, tapi dah ramai sangat request nak steamboat, maka tunaikanlah hasrat perut masing2 kan...lagipun kalau buat steamboat ni, sonang sikit kerja tuan rumah...dia orang nak, dia orang celup sendiri...


Sebenarnya dia orang tak tahan tengok bila aku post kat blog kita orang asyik makan steamboat aje...tu yang dia orang request tu...
Ni antara tetamu aku yang awal jugak..yang terawal kakak aku dari Mantin, tapi boleh lak aku lupa nak ambik gambar dia orang.  Tapi kakak aku tu pun bukan suka nak enterframe kat blog aku ni, dia low profile, so kenalah hormati...
 Family abang aku
 sisters
in laws

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails