18 Mac 2010

Futsal/Bola Jaring

Sabtu lepas, aku gi stadium kajang ngan eimran n danial. kita org gi sana lam kul 9 pagi sbb sekolah yasmin ada buat tournament futsal n bolajaring antara pasti daerah hulu langat. dua minggu straight yasmin practice bola jaring kat sekolah. dua hari sebelum tu dia demam, mungkin penat kot hari2 kena practice, ngan cuaca panas lagi, tu yg demam tu. aku kata tx yah lah gi sekolah, menangis2 nk pergi jugak. sanggup tu makan ubat nk cepat baik, kalau tx ada sbb jgn harap nk makan ubat. Alhamdulillah masa hari perlawanan tu, dia sihat sepenuhnya.


Dari belakang nampak cam dah kuruslah...penat kot dua minggu asyik practice aje...


Jangan pandang belakangggg....tengok bola...

Mengatur strategi nk kalahkan lawan yg tx kalah2...

Bila time rehat jer mulalah merengek kat aku suh belikan itu ini. Main tx seberapa, aku yg teruk kena pow ngan dia org, ish..ish..ish...



Budak bertuah duaorg ni, kalau tx pow aku mmg tx sah. ada aje benda yg nak di beli...buih sabun ni pun jadik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails