17 Mac 2010

Yasmin ku...


Nama saya Yasmin Zahirah. umur saya 6 tahun. saya bersekolah di Pasti Assyakirin. dah 2 tahun saya bersekolah di Pasti. Saya bersekolah sesi pagi.
Saya suka minum milo. tp bukan dlm cawan tau..saya mesti minum milo dlm botol! kalau ibu buat dlm cawan, saya akan nangis guling2. saya suka buat colour sand. kalau gi jln mana2, saya selalu nk buat colour sand, ibu selalu tx nk kasi saya buat, malaslah tu nk tunggu saya buat...klu tx dpt saya akan merengek2...ibu pujuk pun saya buat dek jer...akhirnyer ibu akan belikan jugak saya colour sand tu tapi dgn satu cubitannnn..auwww...chedapppp banget....

Kadang2 danial suke kacau saya, tp saya sabar jer. ibu ngan ayah selalu pesan, danial tu adik, tx sekolah lagi, kena beralah ngan dia. saya faham dan dgr cakap ayah ngan ibu, tp kadang2 saya hilang sabar jugak ngan danial. kalau sy dah geram sgt sbb dia suka nak conteng buku sekolah saya, saya akan bagi dia satu atau dua das...padan muka dia, sapa suruh kacau saya??? tapi dah lama tu, saya akan sayang dia balik...mmmuaahhhh...

Abang saya pun sama, selalu buat saya marah. kalau nk gi ngaji suka tinggalkan saya. dia nak pergi cepat jer ngan kawan dia, bukan nk tunggu saya. klu balik ngaji pun sama, selalu lari tinggalkan saya lepas tu jerit ada hantu...takutlah saya, mesti saya pun jerit sama sambil nangis...eeee geramnyer kat abg tu.


Saya sayang baby qaseh. muka dia buyat mcm saya. tp mata dia besar, mata saya kecik jer. saya selalu tolong ibu ambik pampers utk qaseh. ibu bodek kata saya rajin, nak suruh lagi lah tu....hihihi...


Saya sayang ayah ngan ibu saya. mmmuuahhhh...saya nk jaga ayah ngan ibu saya bila diaorg dah tua nanti. saya nak jadi anak yg baik..yeeeaaayyy....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails