04 Oktober 2010

Bacathon 2010 - Sekolah Eimran




Masa puasa hari tu lagi, aku di tugaskan mengutip derma utk sekolah eimran.  ni 2nd time aku collect utk sekolah dia.  1st time dulu dlm tahun 2008 kalau tx silap.  Utk collection tu eimran dpt tempat ke 4 kalau tx silap.  Dapatlah dia hamper.

So kali ni, dia kata kalau byk boleh dpt TV.  Tx per lah bang, TV kat rumah pun tx ada sapa nak tgk.  Buat apa byk2... Kalau dpt hamper lagi pun dah alhamdulillah...Collection kali ni kebykan nyer dr kawan2 kat opis aku jer ngan side sebelah en suami.  Aku boleh lupa nak collect ngan mak ngan n pak ngah nyer pulak !!!he..he..he...masa raya hari tu kalau aku keluarkan kad ni, InsyaAllah boleh dpt TV kot!hehehe...

01 Oktober 2010

Danial Sentap...



 aku mmg tx boleh tahan tgk airmata dia yg mengalir ni...

nangis2 pun dia tetap salam jugak tu...

Since hari Selasa lepas Danial Darling aku ni kena sakit mata.  Ni gara2 berjangkit ngan abang dia, eimranNi masa aku dah nak gi kerja, dia terbangun dan menangis hiba nak ikut.  Walaupun danial ni lasak, agak brutal dan selalu gak buat aku hangin satu badan...tp kalau dia nangis cam ni, mmg aku tx boleh tahan....

Nampak tx kat gambar last tu, rambut dia ada line2 gitu, tu adalah hasil kreativiti kakak dia, yasmin...

Senaman Kegel

Aku rasa patut share info ni kat sini. 

MENANGANI masalah lemah kawalan kencing tidaklah serumit yang disangka oleh kebanyakan wanita. Wanita mempunyai pilihan sama ada memahami masalah tersebut lebih mendalam, belajar cara mengawalnya atau berdepan dengan tekanan emosi.

Prihatin dengan masalah lemah kawalan kencing, seramai 150 peserta wanita menemui jalan penyelesaiannya apabila menyertai aktiviti Kegel bersama Poise yang diadakan baru-baru ini sempena sambutan Minggu Kontinen Sedunia 2010 di sebuah hotel di Kuala Lumpur.


Nak tahu lebih lanjut sila baca kosmo hari ni...

Sumber :  Kosmo 1/10/2010

Qaseh Bistro


Minggu lepas sorang kawan ajak gi makan kat luar, ternampaklah pulak banner ni.  Aku pun apa lagi terus snap guna hp...hihihi...kayo akak kalau betul qaseh buka cafe...jemputlah datang ya...semalam lalu pun masih tx bukak lagi...haiyoooo..
Related Posts with Thumbnails