02 Mac 2010

Cuti2 M'sia lagi

Cuti Maulidur Rasul/Maulud Nabi yg lalu, sekali lagi aku berjalan2 ngan anak2 tp kali ni tanpa en suami. aku gi ngan kakak aku(hubby dia pun tx ikut-koje). kali ni kita org gi cari udara sejuk sikit, atas bukit gitew. ingatkan nk lari dr jam kat kl ni, tp kat sini pun jam jugak...

kita org ikut spg pulai, aku rasa tersangatlah jauhnyer. jln pun lebih kurang sama jer berpusingnya. kepala aku pun berpusing sama

this is our 1st stopped kalau naik from spg pulai. tx beli apa2 cuma beli aiskrim m'sia perisa strawberry. bg tekak aku, sedap sgt. eimran and danial tx layan ghopernyer aiskrim m'sia ni. disbbkan dah beli, kenalah aku yg bedalnyer. nasib baik sedap. w/pun tx sedap aku tetap kena perabih kan pasal sebtg harganye rm 1.00 kat umah aku aiskrim cam ni cuma rm 0.30 je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails