11 Februari 2016

Terjebak

As salam.

Semenjak dua menjak ni kan, aku macam tak boleh nak mengelak dari menonton drama-drama melayu kat tv.  Macam mana lah aku tak terjebak menonton kalau dah itu yang di tonton siang malam.  Aduhai lah anak...orang gunakan fungsi record tu kalau kita tak sempat nak menonton sesuatu rancangan, ni tidak...dah tonton...di record lagi...dan akan di ulang tayang tanpa rasa nak muntah pun...pelik kan.

Aku memang dah nak muntah kalau asyik dibukanya cerita Projek Memikat Suami.  Sampai aku suruh padamkan aje.  Kalau abang eimran lagi lah...tension sebab tak dapat nak tengok bola.  Remote astro di tangan qaseh sentiasa.  Kalau nak ke dapur atau ke bilik air, dia boleh sorok kan dulu...sabar ajekan.

Tapi mujurlah pelakon-pelakonnya not bad.  Tu lagi buat aku terjebak juga tu...Masalahnya lepas satu satu cerita di adaptasikan dari novel.  




Ini sebahagian dari adaptasi novel.  Gambar credit to en Google.  Ada banyak lagi kan novel-novel melayu yang di jadikan drama...tu belum lagi Suamiku en Sotong, yang tengah di tayangkan sekarang ni tunang vs isteri...cam tulah tajuknya...tapi yang ni aku suka sebab ada scha...ahkak is suka dengan scha. Lepas ni entah apa pula lah cerita yang nak keluar lagi.

Tapi qaseh paling suka Memori Cinta Suraya...Huishh entah berapa episod dah cerita tu.  Aku tengok sekali sekala aje.  Pening kepala aku...

Ok tu aje cerita hari ni. Terima kasih datang baca,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails