01 Disember 2009

Kenduri Tahlil & Doa Selamat 28/11/09

28/11/09 adalah hari ulangtahun perkahwinanku yg ke 10. pejam celik pejam celik dah 10 thn aku melayari bahtera ku ini...rasenyer baru je semlm kami menjadi raja sehari...hik hik hik...dah ompek anak den yo...happy anniversary to me and my lovely husband...terima kasih utk suamiku atas segala-galanyer, hanya Allah saje yg mampu membalasnyer. walaupun tx diucap dgn kata-kata tp dr lirik matamu aku tahu kau menyayangiku..cewahhh..betul ke? mmg kau tx pernah meluahkan dgn perkataan cukuplah sekadar perbuatan...aku mengerti sayang...eee goli den

sebelah malam nyer lak kita org buat kenduri tahlil dan doa selamat. tahlil utk arwah emak (semoga emak di tempat kan bersama org-org yg beriman) dan doa selamat utk eimran dan adli yg telah selamat di'korban'kan(khatan).1st time kita org masak sendiri tp for sure bukan akulah yg masak, kakak akulah yg masak, aku tolong hulur apa yg nak di masak jer... aku tx ambik gambar org lelaki yg tahlil kat serambi, kang dia org pelik lak...cukuplah gambar org pompuan kat dapur jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails