28 Disember 2009

Day 1@Langkawi





Pepagi lg suamiku and bro in law dah gi carik bfast. Masa kat sini kita org sewa dua keta, ramai tu 15 org sumenyer termasuk budak tenit. 1st stop kat Quay ni, full name aku tx ingat, ambik gambor berlatar belakangkan perahu layar, cantik pemandangan kat sini...




Lepas tu kita org berhenti kat satu lagi lokasi tepi pantai, bergambar lg. Kat sini Qaseh tx turun pasal dia dah tido. so tx ade gambar bersama Qaseh. Dr sini kita org zassst ke telaga air panas, tp aku tx tgk pun telaga air panas tu, mungkin dah pernah tgk sbm ni kot, tu yg tx ghairah sgt nk tgk lg. kat sini lam setgh jam jer lepas tu terus ke Galeri Perdana. Best kat galeri ni, 1st time aku masuk kat sini, padahal dah dua kali aku sampai kat langkawi tp tx pernah berkesempatan nk masuk. baru kali ni berjaya. tp penat nk jalan, besau giler...kat sini aku beli fridge magnet jer tuk kenangan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails