22 Februari 2010

Baby Qaseh


Skrg ni qaseh dah 8 bulan lebih. kalau letak kat bawah laju jer dia merayap. qaseh skrg ni dah nak duduk tu yg posing semcm jer tu. tp yg tx tahannyer, skrg ni qaseh selalu tido lambat. bila balik keje aku ambik lam kul 7, lepas susukan dia, by maghrib tu dia dah merengek nk tido, masuk buai kejap jer dia dah lena. tp lam kul 8 or 8.30 dah bangun and akan tido balik dlm kul 12.aduhhhh...tu yg aku selalu ngantuk kat opis tu..hihihi...

Camnerlah qaseh tx tido lambat, ada org yg temankan dia, saper lagi kalau tx abg danial dia ni. dia lah yg sibuk nak mengagah qaseh tgh-tgh mlm tu.lagi aku hangin...


see, danial and qaseh. tp qaseh trauma sikit ngan danial ni, maklumlah danial pun kecik lagi manalah tahu nak berlembut ngan babykan. aku tgk muka qaseh pun cuak aje tgk danial...kekadang danial lembut ngan qasih tp bila angin mana dtg ntah, tetiba ajer dia nak menggeram kat qaseh. ada sekali tu di gigit nyer tangan qaseh, bila qaseh menangis, aku tanya naper, abg buat ape kat adik, cecepat dia tutup muka ngan bantal, bila aku check kat qaseh...ya Allah...kesan gigi dia kat tgn qaseh...patutlah budak tu melalak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails