23 April 2014

Hai

Lamanya aku meninggalkan blog kali ni...uhuk..uhuk...berhabuk sana sini ko...ada ke yang tersesat kat sini masa ketiadaan tuan rumah...tak per datang jer,ahkak tx kisah pun...hahaha...perahsaan tetap sama tx berubah!
Cerita adalah sangat banyak yang nak aku kongsikan kat blog ni...almaklumlah aktiviti banyak kan...lagi-lagi bila anakanda danial dah melangkah ke alam persekolahan ni...lg banyak story yg nak aku kongsi dan abadikan kat blog aku ni. Gambar yang 'meletop' lg lah banyak...hahaha meletop kebabom lahhhh sangat kannnn...
Buat masa ni sebenarnya beberapa bulan kebelakangan ni aku menghadapi banyak sangat rintangan nak update blog. Paling sedih gambar header hilang...geram betul...ni pun tak tahan dah nak update, guna hp tp sokmo typo...almaklumlah jari-jariku comel-comel belaka...
Kalau semua rintangan tu berjaya aku atasi akan aku usahakan secepat mungkin untuk mengupdate cerita ceriti kami di sini ya.
Itu aje buat masa ni...terima kasih datang baca...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails