05 April 2014

I'm Back

Tak tahulah berapa lama i'm back nya ni.  Tapi yang penting gambar kat header dah muncul balik...berpeluh-peluh aku dibuatnya...makan bulan tu.

Gambar kat header dah settled, tapi gambar untuk bercerita tak berjaya nak upload lagi.  Dah sampai tahap sakit hati yang maks ni...gambar banyak sangat nak bercerita...manalah aku tak geram.

Baru-baru ni ahkak up up and away tapi tulah tak ada gambar sebagai bukti.  Kali ni ahkak ke Bandung pula.  Berdua dengan anakanda Yasmin.

Kenduri kendara kat rumah kakak pun ada gambar juga...makan-makan tak usah cakaplah banyaknya gambar...sepetang di sini dan sinun pun belambak...haishhh sabar ajelah aku...

Demi tak nak menambahkan rasa sakit hati aku ni, baiklah aku stop kat sini saja.
Nanti bila masalah dah selesai kita sembang-sembang lagi ya...

bye...bye...terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails