07 Ogos 2014

Adabi


Adabi... melazatkan...adabi...menyelerakan...
Sambil taip entry ni, nyanyilah sekali....hahaha.
Untuk ibu-ibu yang bekerja cam aku, keluar pagi...malam baru balik...sangat berguna kalau ada stok yang cepat dimasak ni. Kalau ada yang ready to eat tu lagi baik....hehehe...
Sebelum puasa hari tu ada jualan untuk projek cahaya kasih kat office aku ni. Aku sajalah konon nak cuci mata,sekali terjebak juga memborong barangan adabi. Sambal belacan adabi ada 4 ke 5 jenis rasanya. Tapi aku beli 3 jenis. Sekarang tengah makan yang moden and spicy. Not bad. Dah tinggal sikit je lagi. Gambar tak ada ya...harap maaf.
Ada juga produk makanan dalam tin yang boleh terus dimakan. Hari tu aku tak beli lepas tu menyesal...huk...huk....huk...ada kari dan kurma kalau tak silap.
Untuk cucur ni pun aku ambil yang lemak manis saja. Lepas tu menyesal tak ambil setiap satu...


Dah selamat pun jadi baja. Tapi rupa memang tak cantik langsung...tak reti aku nak buat bulat-bulat...kalau nak bulat kena pakai tangan kan...ni aku sudukan aje.

Ok tu saja cerita cerita aku kali ni. Terima kasih datang baca.

1 ulasan:

  1. As salam, slmt ari ry
    Oooo..kak yati x masukkan blog sy dlm list Alumni Kelas Asas Blog & Fanpage yer..hehe
    www.wanrokiah.blogspot.com
    masukkan cepat!!..kihkih

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails