23 September 2014

Rindu

Ada ke yang rindu?? Aku ni sebenarnya yang rindu nak update blog...nak blog walking...lama benar rasanya tak menjengah bloglist aku tu. Asyik baca tajuk je...kesian kat aku kan...
Ok cerita miri dan kenduri anak sedara aku pun entah ke mana dah...macam dah basi aje nak update. Ni pun dah nak dekat raya haji...boleh tak kalau aku lompat je cerita raya pulak...hehehe...
Aku kalau update blog ni, tak membebel pasal anak-anak syurga aku tu memanglah tak sah kan...ni nak cerita ni...
Baru habis cuti sekolah kan...tak kemana-mana pun...semalam aku check beg sekolah danial, pensel box memang dari awal tahun dah hilang...mak tak kuasa nak belikan yang baru! Aku siapkan 2 batang pensel, pemadam dan pembaris. Letak dalam beg sekolah kat poket depan. Dah siap aku semua aku bagitahu dia kat mana stationery dia tu. Nak balik nanti simpan kat sini. Ok menggangguk faham.
Malam tadi aku check beg dia...rileks aje dia cakap pensel sebatang hilang. Aku selongkar habis satu bag...hanya ada sebatang pensel aje...pemadam pembaris semua entah kemana...Stok pensel kat rumah pun dah habis...rasanya macam baru beli sekotak...dengan kotak-kotak sekali aku tak jumpa....haiii lah anak...korang makan pensel ke?
Kalau pensel warna lagilah...tak tahu berapa kali beli hilang beli hilang ntah...hari ni memang kena ke cik din lah aku nak restok stationery diaorang.
Ok tu ajelah bebelan aku untuk hari ni...elok juga ada blog ni...adalah tempat aku nak membebel sambil typo....hahaha...terapi juga ni.
Terima kasih datang baca.

posted from Bloggeroid

1 ulasan:

  1. anak saya, saya tak bagi pensil box. wat sakit hati aje. Setiap hari saya letak sebatang je pensil dalam poket beg depan dia. Kalau nasib baik, pensil tu boleh tambah jadi berbatang-batang. Kalau nasib tak baik, yg sebatng tu pun hilang.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails