20 Januari 2015

Smart Sangat ni...


Viral betul gambar buku teks macam tu sejak minggu pertama persekolahan lagi. Bagus...bagus...benda baik macam itu memang kena viralkan.

Tu gambar buku teks anakanda danial. Tu baru sekolah kebangsaan. Buku teks sekolah agama belum dapat lagi katanya. Aku dah telefon sekolah tanya, harapnya hari ni dia dapatlah buku teks tu. Bukan apa, senang sikit aku nak lekatkan sticker...hehehe...

Danial ni istimewa sikit...sepanjang tahun lepas memang menjadi tugasan aku, yasmin, abang dan kadang-kadang ayah dia kena susunkan buku sekolah mengikut jadual.
Alhamdulillah awal-awal sesi persekolahan ada hambavzq Allah memberi ilham dengan berkongsi cara paling pantas bagi aku untuk mengajar dia menyusun buku sendiri. Untuk permulaan, malam tadi dia sedikit teruja almaklumlah benda baru kan. So dia berjaya menyusun sendiri jadual waktu dia semalam. Syabas danial!!!.

Ok tu aje nak cerita. Terima kasih datang baca. Aku masih mengupdate blog menggunakan hp pintar...smart juga tu kan...hehehe

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails