19 Julai 2017

Cerita Raya Lagi

As salam.

Tak habis lagi cerita raya aku. Rayakan sebulan.
image_0]
Ni cerita raya kedua. Buat sambutan harijadi mereka-mereka yang lahir di bulan June. Siapakah mereka? Tuan tanah sudah semestinya. Qaseh, anak saudara aku, shahirul, adra dan my brother in law.


Ni aku bergambar dengan kakak aku

sebelum kitaorang pergi beraya rumah sedara mara. Kenal ke sape tu?? Dia pun dah suam-suam kuku aje mengupdate blog.
Tahun ni bersyukur sangat sebab aku dapat beraya dengan nenek-nenek sedara yang semakin dimamah usia. Ada yang kenal kitaorang lagi, siap peluk cium, ada yang diam merenung aje...sedihkan...


Macam tahun-tahun sebelum ni, makngah aku memang akan datang juga beraya dekat rumah kitaorang walaupun adik dia aka abah aku dah tak ada.


Aku belanja gambar rendang daging kuala sawah yang kitaorang masak untuk raya. 4 kilo daging dengan 4 kilo santan. Menduga betul masa mengacau santan.

Itu aje cerita raya kedua aku. Teruk betulkan, orang dah nak habis raya, aku baru cerita raya kedua....hahahha...janji ada.

Terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails