04 Januari 2018

Bantal Hotel Dag

As salam.

Rasanya untuk tahun 2018 ni, aku nak lebih aktif menjual bantal hotel ni. Untuk pengetahuan semua, saya masih menjual bantal hotel Dag lagi. Walaupun sebelum ni suam suam kuku...In sha Allah lepas ni tidak lagi. Tapi janganlah muntah ijo pula nak baca blog ni ya.


Harga dah naik sikit semenjak bulan September tahun lepas lagi. Naik sikit aje...tapi kalau beli kombo lebih jimat.
Bantal jenis H Class ni memang laku keras. Selalu aje kehabisan stok. Tapi jangan risau, tak lama mana pun, cepat aje diaorang restok.

Kat rumah aku sendiri, setiap orang ada bantal hotel Dag ni sendiri. Aku pun beli yang hak H Class ni juga. Mana bantal yang dah nipis tu, tak simpan dah. Abang eimran pun bawa balik asrama bantal hotel dag ni juga...

Ok aku share sikit sikit dulu ya. Kalau suka cepat cepat bagitahu akak...

Terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails