17 September 2011

 Aku baru bersemangat nak masukkan gambar2 raya ngan mana2 gambar yang tertunggak.. tapi ada jer halangan.  Masa aku tengah duk menaip ni, danial tengah menangis sambil menjerit2 panggil ayah dia suruh balik...sebab?? dia ajak aku gi kedai mamak nak beli bola... ntah berapa puluh kali dah beli bola...sudahnya ke longkang jugak...dia ingat dengan panggil tu ayah dia nak balik??? bertuahlah...


oklah...ni kuih buah melaka aku buat masa minggu2 terakhir ramadhan hari tu.  Last year ada buat sekali masa bulan puasa gak, so tahun ni lagi sekali...kiranya ni kuih setahun sekali...last year guna daun pandan, tapi this year aku guna pewarna hijau jer...
Citer pasal bulan puasa ni, tahun ni paling kurang ke pasar ramadhan.  walaupun tx pergi pasar ramadhan, tetapppp beli jugak lauk berbuka puasa.  Sekarang ni senang sikitlah pasal eimran dah besar dan boleh di harapkan suruh gi beli lauk kat kedai belakang rumah.  dia dengan yasmin senang aje time nak berbuka, janji ada keli berlada...cukuplah untuk dia orang.  Kalau bersahur lak, minggu2 last tu dia orang dah tak lalu nak makan nasi, so dia orang request nak nugget or coco crunch aje...lagi sonang mak ko...


Sekarang ni kan, qaseh di peha kanan dan danial di peha kiri...sila bayangkan mcm mana aku nak menaip...lepas tu cursor laptop ni kejap2 lari ntah kemana, tx reti duk diam....mencikkkk tul...ok nanti sambung lagi...nak layan anak2 terchenta ni dulu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails