10 September 2011

Cakkkk...

Fullamakkkkk...lama gilosss tak update blog.  Nak kata aku beraya sakan, adalah tidak benar sama sekali.  Nak kata tak bergambar, juga tidak benar sama sekali.  Naik silau mata aku ni hah nak mengelak flash sana sini...hehehe...gambar dari kamera sendiri adalah sangat terbatas, sebab kamera aku tu dah sememangnya layak letak kat muzium aje...sib baik lah ada 2 - 3 dslr sedara mara yang duk snap2 gambar aku...ngeh..ngeh..ngeh...dan aku pun dah berjaya mendapatkan gambar2 tersebut...hidup yati ali!!!!  untuk permulaan ni, hadaplah dulu gambar aku sefamily, qaseh ngan danial dah bertukar baju, tak tahan panas kononnya... mcmlah selama ni ko duduk kat london...
pssst...gambar2 juadah berbuka puasa ada lagi tak masuk blog...bagi habis dulu gambar raya, lepas tu agak2 tak ada modal dah tak masuk blog, aku masukkanlah gambar juadah berbuka puasa 2011...

1 ulasan:

  1. Selamat hari raya AidilFitri Yati ,sama ler akak pun tak de bergambar sangat Raya ni

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails