30 April 2010


nilah gambar terbaru anak bujang aku. cukup susah kalau nk di suruh bergambar. ada jer aksi stunt yg dibuatnye. masa ni dia dah bersiap nk ke sekolah hari sabtu lepas. sekolah ganti utk hari raya.

sepanjang anak aku sekolah ni, aku tx pernah sekali pun attend mesyuarat pibg sekolah dia. aku tx tau kenapa aku tx teruja sungguh nk gi bila ada mesyuarat pibg ni. last week lepas balik dr ngaji eimran tunjuk surat ni, kelas tambahan utk tahap 2 tp waktu malam...aku ok jer sbb skrg ni pun eimran tx pergi mana2 tuisyen so mmg ok sesangatlah sekolah buat kelas tambahan cam ni. dulu pun ada gak, tp hari sabtu.
bayaran yg dikenakan rm 40 jer utk 4 subjek kalau tx silap aku.
cuma waktu malam tu jer yg kureeeng sikit kat aku. aku dah discuss ngan en somi, kalau kelas ni on, bermakna dia yg kena hantar n ambik eimran from school. eimran tx boleh gi kelas malam naik basikal, tidak sama sekali!!! ini jugak bermakna dia kena pastikan hari yg eimran ada kelas dia mesti balik awal...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails