30 April 2010

Yasmin




Skrg ni almost everyday Yasmin akan buat perangai time bangun pagi nk gi sekolah...memang menguji kesabaran sungguh. Everyday pergi sekolah nk suruh aku hantar padahal van sekolah ada saje dia tx nk naik. Tujuan suh hantar tu nk ajak singgah kat kedai lah, kalau aku tx layan nnt mula lah gerimis mengundang mendung sepanjang jalan ke sekolah(sekolah dia belakang umah jer)...walaupun aku ni nampak garang(ya ke???)walaupun tx nampak garang, tp aku sememangnya garang ngan anak2 aku. tapi kalau dia org mintak apa2, walaupun dr awal aku kata tx boleh, tp bila sampai kedai, aku tx sampai hati tx beli apa yg dia org nak. aku selalu kalah part ni...tp kalau dah terang n nyata barang yg nak di beli tu tx berfaedah cam chewing gum ke mmg aku tx layan nyer...kalau setakat biskut tiger nk bw bekal gi sekolah aku ok jer...sian kan anak aku, bw bekal biskut tiger jer...ish..ish..ish...
Skrg ni dia sibuk nk beli pencil case princess lak...aku dah cari tp tx jumpa mcm yg dia nak tu..nntlah nk cari kat jusco since esok cousin aku buat birthday anak dia kat jusco au2, lepas tu boleh lah cari brg dia sekali. aku gerenti eimran pun akan mintak sesuatu utk diri dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails