14 April 2010

Tx sihat...

Khamis lepas 8/4/2010 aku demam, bukan suam2 kukunyer panas, mmg panas bangat. kalau budak kecik dah kena sawan tarik dah...w/pun demam, pagi tu aku tetap gi office, ingat kan tx teruk sgt,tp bila sampai kat opis, lagi aku tx boleh tahan, rasa cam nak pitam pun ada. bila gi clinic check, doktor bg mc. high blood aku pun cam tinggi jer - 140/98(tinggi kan!)kepala pun jadi tiong...walaupun demam ngan kepala yg tiong2 tu, aku gagahkan diri aku ni balik, balik umah aku naik bas. naik jer bas, aku terus zzz sampai destinasi terakhir.lepas tu kena cari teksi lak nk balik ke umah... sib baiklah aku demam, sbbnyer teksi yg aku naik tu beria tekan meter masa nk gerak, even kat pintu kereta siap dah tampal sticker, TEKSI INI MENGGUNAKAN METER, TIADA TAWAR MENAWAR..BLA..BLA..BLA..sekali masa nak bayar, dia kata rm 10/- dlm masa yg sama aku sempat gak jeling kat meter tu cume rm 5.++ jer...aku malas nk bertekak..byr jerlah walaupun hati aku rasa sakit sbb kena tipu.

Tapi yg buat sejuk perut aku, masa aku berbaring nk sambung lagi zzz, danial dtg nk baring sebelah aku sambil tangan dia rasa dahi aku, aku biarkan ajer...lepas tu dia terus bangun gi mana ntah. tx lama tu dia dtg balik bwak cooler(ala2 kool fever) letak kat dahi aku...ish ish ish...menitik air mata aku...sayang danial...

Kepala aku tiong2 sampailah hari Ahad hari tu. Malam Sabtu tu ada kurang sikit pasal NS menang piala FA. of course aku happy, aku kan org nogori...Hidup NS! CAyalah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails