23 Jun 2010

Baju Raya1


Lepas breakfast Sabtu lepas, lam kul 10 gitu, aku n kakak aku gi Rantau nak tempah baju. Baju untuk hari raya. Kat KL ni dah tak ada tailor yg ambik tempahan lagi tu yg kena balik kg tu.1st time aku tempahkan yasmin baju kurung, selalunyer beli yg dah siap ajer. Tahun ni kena tempah, pasal nak seragamkan ngan qaseh. Lagipun yasmin kan kusss semangat, takut susah nak cari size yg sesuai ngan dia nanti. Rantau ni walaupun dekat sikit ngan kg aku, tp kita org tx balik pun kg sbb ada agenda lain lepas tu. Selalunyer kalau gi Rantau ni, aku selalu beli rojak kat sini, mmg dari kecik lagi selalu makan rojak kat Rantau ni. Hari tu, kita org tapau rojak jer utk lunch, tapi kakak aku salah gi kedai, tx sedap langsung rojak tu, aku makan sikit jer. Mujur petang tu kitaorg ada family meeting, so adalah lagi makan2. Hahhhh...yang ni confirmed mmg best...nnt aku update...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails