14 Jun 2010

Qaseh is 1 year!!!!

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to Qaseh
Happy birthday to you
Hari ni qaseh genap setahun. sekejap jer masa berlalu. pejam jelik pejam jelik qaseh dah setahun. teringat setahun yg lalu masa nak melahirkan qaseh. kelakar pun ada gak, bengang pun gak. Masa tu 12hb June(Jumaat) aku plan nak ambik MC sebab dah tx larat nak gi kerja. Bila gi klinik, doktor tetiba jer nak scan, cam tahu2 jer aku nak memonteng, sekali bila check, baby melintang, skrg jugak gi hospital...wah..doktor tx bagi aku pikir apa pun, terus buat surat refer ke hospital!
Aku pun gi lah spital yg terdekat ngan umah, spital besar ok...aku pun ngan berdebar2 sikit hulurlah surat tu pada nurse yg bertugas. Nurse tanpa byk soal terus bg tau, tx boleh nak buat operation hari ni, OT under renovation! aku pun cam blurrr jer memula tu...Dr yg on duty lak tanya, nak bersalin kat mana?Kat sini on emergency case shj! tapi atas dasar perikemanusiaan dr tu still gak check aku, utk pastikan keadaan under control. after discuss itu ini, dr refer aku ke 2 spital yg lain, tp dua2 spital tu reject, sbb OT diaorg pun penuh...waduhhh...aku pun dah tx tahu nak bersalin kat mana. last aku cakap kat dr, kalau 1 spital(HUKM) tx terima, aku nak balik kg(sban)!
Lama betul nak menunggu confirmation from hukm, dr suh aku gi makan dulu. aku siap boleh balik umah lagi...dr call kata hukm terima, syukur alhamdulillah...kalau tx maunyer aku salin kat umah jer!!!!
Citer akan disambung kemudian, besday girl dah nak titun....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails