28 Jun 2010

Genius Extra

Aku telah di perkenalkan ngan product ni oleh cousin en suamiku masa cuti tahun baru cina hari tu. Dia siap bagi penerangan yg pjg lebar + flyers pun ada gak. Aku dah bagi makan kat anak2 aku sampailah skrg ni. Perubahan yg sgt memberangsangkan terutama pada Danial yg lambat sikit bercakap. Cakap 'pelat' n sebut hujung2 perkataan saja. Hari tu aku terkezut sbb aku dgr Danial dah boleh sebut 1-6(in english lagi!). Kombang jap hati aku...yalah dia pun dah 3 tahun, mmg lain sikit kalau compare ngan abg n kakak dia. Eimran n yasmin masa umur 1 year + dah boleh cakap, tx 'pelat' pun. So bila yasmin dgr danial sebut one...two..three, dia pun happy. yasmin siap cakap kat aku,"bu, danial dah boleh baca one sampai six, seven je dia tx tahu..." prihatin sungguh yasmin...hihihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails