07 Mac 2013

Idaman Kalbu

Dulu ada kamera tapi dah rosak.  Adalah dalam dua tahun ni aku tak ada kamera.  Asyiklah guna kamera dari hp pintar sahaja...Kalau ikut aku yang biasa-biasa aje ni, yang murah-murah pun tak apa, tapi en suami kata belilah yang macam dalam gambar tu...tapi dia cuma KATA aje...belikan belum tahu...ngeh..ngeh...ngeh...Lagipun yang macam dalam gambar tu mahaiiii bebenor...jadi buat sementara waktu ni, aku masukkanlah kamera ni dalam list idaman kalbu aku...huk..huk...huk...kalau ada rezeki, dapat yang itu...syukur Alhamdulillah.  Kalau dapat yang biasa-biasa pun Alhamdulillah juga.
Yang ini dah tak boleh masuk dalam list idaman kalbu lagi dah...harus ada gitu... muahahaha...yang kat rumah tu tak tahulah apa dah jadi, menurut eimran something wrong dengan charger dia...ntahlah aku pun dah lama tak memegang benda alah tu.  Nantilah kalau rasa memang patut beli baru, kenalah di fikir-fikirkan...
gambar semua adalah ehsan google
yang macam ni tak nak ya...kalau bagi kat qaseh, dia pun tak nak.  Budak kecil tu nak main yang canggih aje!  
Tengok lah tu...dia sorang aje...
Banyak lagi idaman kalbu sebenarnya.  Tapi buat masa ni yang dua kat atas
tu menjadi keutamaan aku.  Tengoklah berapa lama boleh
mendapatkannya...kenalah menabung nampaknya...
terima kasih datang baca...

2 ulasan:

  1. kita pun nak camera tuh...hehehe

    BalasPadam
  2. semoga apa yg diidamkan tu termakbul....
    moh kita sama2 menabung...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails