08 Mac 2013

Pasar Tani @ Prima Saujana

Hasil rembatan dekat pasar tani prima saujana minggu lepas.  Aku suka buah duku ni dan rasanya pun tak lah mengecewakan...manisss...
cantik kan isi dia.  sekilo RM 3.50 kalau tak silap.  tapi kalau beli 3 kilo RM 10.  Disebabkan memang dah lama tak makan buah duku ni, laju aje aku beli 3 kilo.
Yang ni memang di cari everytime ke pasar tani.  Talam berlauk.  Kali ni  beli satu aje... jangan tamak haloba...tu pun dah makan separuh baru teringat nak ambil gambar!
Tu robot danial aku suruh posing dengan sikat hello kitty yasmin.  kat pasar tani ni selambak orang jual barang-barang hello kitty...geram pulak aku menengoknya, tu yang rembat satu sikat kononnya untuk yasmin...ngeh..ngeh..ngeh...dua kali aku ulang kat gerai hello kitty ni...sib baik kuat iman tak tergoda lagi...ehhh mak dia pulak yang lebihkan...okey dah jom balik sebelum tergoda...laju-laju ajak yasmin dengan qaseh pergi gerai lain pulak... hahaha tau takut!!
okey tu ajelah nak cerita.  esok sabtu boleh pergi lagi pasar tani...terima kasih datang baca...selamat berhujung minggu.

1 ulasan:

  1. sedapnya nampak duku tu... yum yum... happy weekend..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails