15 Ogos 2013

BENGANG

hoi..hoi...hoiiii....balik-balik raya aje nak bengang kannnnnnn...agak-agaklah sikit...
Bukannya aku bengang sesama insan...tidak...tidakkk...itu dah bermaafan raya hari tu. Yang aku bengangkan ni pasal hp canggih ku itu.  Tak boleh nak transfer gambar daaaaaaaa...memanglah bengang sesangat.   Roger kawan aku yang teror pasal hp ni, tak berjawab pulak...kemanakah kau kawanku...

Nanti bila semua dah okey, barulah boleh bercerita pasal raya ya...buat masa ni tak ada gambar satu pun.  Kamera ada, tapi satu gambar pun tak ambil masa raya, boleh???  Hari tu beria aje nak membeli kamera, dah ada tak gunakan pula!!!  Ni kalau en suami tahu sampai raya tahun depan tak habis dia perli ahkak...hahaha...

Sebenarnya aku lagi suka ambil gambar guna hp...cepat aje nak klik klik...kalau nak guna kamera, masa tulah baru nak seluk dalam handbag, buka cover dia, on kan...leceh banyak benar stepnya...cuba pakai hp...abang... bg hp ibu nak ambil gambar...sebab hp aku selalunya kat tangan abang eimran...terus snap dah siap...

Bersabarlah ya kalau ada yang nak tengok gambar raya kami. ..hahaha, ada ke?  Sorry ya tahun ni tak ada langsung sessi bergambar.  Even aku anak beranak pun tak ada bergambar langsung.  Kan dah kata tahun ni kami kelemauan sikit!  Beraya pun setakat dua hari raya aje...yang lain duduk rumah aje...Hari Isnin, en suami dah start kerja...bersabarlah ya anak-anak dan emaknya sekali...huk..huk..huk...ni pun masuk kategori bengang juga ni...

okey tu ajelah sembang kosong hari ni.  Terima kasih datang baca.

1 ulasan:

  1. Bukan awak saja yang memerap dan tak beraya Yati... saya pun gitu juga... Kereta tak ok lagi...dan kene keje... abang tak balik dan si Ojet kene gi kursus BTN di Kuala Kangsar... bengang tak?... time2 raya ni kena panggil balik ke kolej dan dihantar gi kursus MPP.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails