27 Ogos 2013

Jamuan Raya @ Office

 Aku beratur untuk ambil ketupat palas, lemang dan rendang
 Kawan aku beratur untuk ambil nasi arab dan kambing
Sorang lagi beratur ambil sate.  Kena bahagi-bahagikan untuk ambil makanan.  Kalau tak jenuh nak beratur...lepas tu nak makan lagi entah bila.  Itupun ada juga makanan yang kita orang tak ambil macam rojak mamak, aiskrim, mee rebus dan ntah apa lagi aku pun tak ingat.  Aku makan sikit-sikit aje, lepas tu terus balik...almaklumlah nak mengejarkan anak-anak yang duduk kat taska, tak sampai hati nak menikmati makanan ni...
Terima kasih datang baca.

1 ulasan:

  1. sepakat membawa berkat hehehehehehe...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails