17 September 2013

Jamuan Raya Kejiranan

Kejadian berlaku di penghujung Syawal yang lalu.  Memang dah penghujung betul.  Aku pergi dengan anak-anak aje.  En suami bekerja.  Actually mereka yang menjayakan majlis ni dah hantar surat awal-awal lagi...aku aje yang bertangguh nak memberikan jawapannya. Setiap rumah di kenakan bayaran sebanyak RM 50 sahaja.  Tak kiralah dalam tu ada berapa orang dewasa, tetap bayar RM 50 juga.  Gambar atas tu aku baru sampai, so kenalah register untuk mendapatkan doorgift.
 Ini doorgiftnya...cantik bekas tu.  Kat dalam tu ada gula-gula, coklat dan macam-macam lagi.  Bekas untuk ibu, jajan untuk anak-anak..
 Ini sebahagian dari juadah yang di sediakan
Ada macam-macam makanan, BBQ saugsage dan  lamb.Tu ada nasi impit, satay,
paling istimewa tapai yang di bungkus dalam daun getah.  Aku memang tak suka tapai, so
tak jamahlah tapai tu...sapa yang makan kata memang sedap dan susah nak jumpa yang dibungkus dalam daun getah!
  1.  Ini pula mee bandung tulang.  Dalam bekas yang di sediakan ni memang ada tulang!

 sebahagian dari decoration...mujur pasang khemah malam tu,
hujan bagaikan mencemburui kami...hehehe
Ada sesi cabuatan bertuah juga.  Aku dapatlah jug air.
Last sekali sebelum balik, sesi bergambar juga.  Time ni
sesi untuk anak-anak...tu yang kak min dan danial dah duduk dulu...
Tu ajelah nak cerita...terima kasih datang baca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails