11 Disember 2013

Back To School Part 1

Ahkak kan suka part by part ni...so redha ajelah membaca ya...Tahun 2014 nanti menyaksikan anakanda Danial melangkah kaki ke alam persekolahan.  Surat untuk orientasi pun dah dapat dari pihak sekolah.  Dah dapat surat barulah bersemangat membeli baju sekolah dia.  Saja aku beli cap canggih, sebab kain dia tebal sikit.  Almaklumlah anak lelaki aku tu super aktifkan...Sedangkan abang eimran yang 'sedang-sedang' tu pun koyak juga lutut seluar sekolah dia dulu, inikan danial...hanya emak dia aje yang tahu...uhuk..uhuk...

Ni baru sepasang aje baju aku beli.  Nak try test dulu, kalau okey baru beli lagi dua pasang kot...Baju untuk sekolah agama pun tak beli lagi...Aku dah jeling-jeling juga bahagian beg sekolah...harga dalam RM 39.90, okeylah tu...next round boleh sambar beg sekali.
Stationery pun aku dah siap-siap beli.  Tapi tak nak bawa balik dulu.  Nanti tak sempat tunggu nak masuk sekolah semua dah berterbangan.  Dah nak buka sekolah nanti baru aku bawa balik...Tak tahulah stok tu tahan berapa lama.  Dia orang ni pesen suka mengasah pensil...
Ni harga tudung sekolah.  Aku ambil gambar ni untuk kawan aku...dia pesan suruh tengokkan harga tudung...Dah tua-tua ni ahkak pelupa sikit...ada pula gadget canggih, ambil ajelah gambar kannnnnnnnnn...Yasmin punya tudung rasanya boleh pakai lagi untuk tahun depan.  Lagipun ada sehelai yang baru beli bulan 9 ke 10 hari tu...

Okey tu ajelah persiapan untuk persekolah anak-anak aku.  Kalau ada borong yang lain nanti aku update lagi ya.  Terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails