05 Disember 2013

Stadium Bandaraya Petaling Jaya

Dah lebih dua minggu berlalu baru nak bercerita kat sini....ngeh..ngeh..ngeh...Tak plan langsung nak ke stadium, aku pun tak pernah mimpi or berangan nak masuk stadium tengok bola...Tapi lepas tengok bola kat sini, teringin pula nak tengok Negeri Sembilan main...hehehe..

Masa ni aku tengok anak saudara abang ipar aku main.  Dia mewakili daerah Klang lawan dengan daerah Petaling *kalau tak silap...
 Stadium tak penuh pun, almaklumlah perlawanan ni untuk bawah 16 tahun kalau tak silap aku.  Ohh ya... Ini perlawanan untuk merebut piala menteri besar.  So masa rehat separuh masa tu, baru MB sampai. 
Ni masa baru-baru sampai...kita orang pun sampai lambat, game dah start baru kita orang sampai.  Masa ni Danial masih boleh duduk diam lagi...masuk second half, mulalah merayau sana sini. 
Ni pula masa penyampaian hadiah.    Daerah Hulu Langat dapat tempat ke 3.  Terus abang eimran nak main bola tahun depan.  Aduhhh bang...tapi ibu tak sangguplah pula nak jerit-jerit time perlawanan ya...

Sesekali layan bola kat stadium best juga tau...tapi yang tak bestnya kalau dah gol tak ada ulang tayang macam kat tv...so kalau tak memberikan sepenuh tumpuan, tetiba orang jerit goooollll...buat-buatlah excited sama..hahahaha....

Okey tu ajelah cerita ceriti aku.  Terima kasih datang baca

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails