02 Jun 2014

Selfie anak beranak

Hari ni tak ada cerita promosi makanan ya. Stok sambal goreng tak sampai lagi. Jadi marilah kita bet'selfie' anak beranak dulu. Sapa-sapa yang nak order sambal goreng tu jangan malu dan segan untuk pm saya laju-laju ya.

Sekarang ni cuti sekolah kan, tiga beradik ni tetap kena pergi nurseri juga. Abang tak sanggup nak jaga adik-adik kat rumah...sabar ajelah aku...
Aku dengan Yasmin jalan kaki je ke nurseri, yang dua orang tu naik motor dengan ayahnya. Lepas tu pow lah ayah dia suruh beli itu ini sebelum pergi nurseri tu...ayah yang baik, ikut jer lah apa yang anak dia nak tu. Kalau dengan aku...kim salam...

Sambil berjalan peluk-peluk dengan yasmin tu...sambil selfie lah kita orang. Kalau hari biasa jangan harap nak selfie...tangan ni kiri kanan penuh dengan beg dan baju sekolah dia org tau! So bila ada kelapangan dan kesempatan ni...janganlah dilepaskan peluang yang ada...ya tak.

Sambil tu jangan lupa kalau nak order sambal goreng jawa, sambal kentang, nasi arab al bayt, kurma badam dan walnut...boleh pm saya laju-laju ya. Saya akan cuba respond selaju yang boleh jg...In Sha Allah...


Ni rupa sambal kentang yang sedap dan nasi
arab...#sayajual. Makan nasi sekarang berselera aje sebab ada sambal kentang dan sambal goreng jawa tu...ditambah dengan sambal itam pahang...perggghhh...tak menahan nak tambah nasi tau...terpaksa buat-buat lupa pasal diet...hahaha...

Ok...terima kasih datang baca. Kalau berminat di ingatkan sekali lagi...dont shy-shy cat to pm me kay!

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails