01 Jun 2014

Danial is 7

 Dah beberapa minggu lepas birthday anakanda Danial.  Celebrate pun lambat dua hari. Nak keluar kat blog ibu lagi lah lambat...hihihi...Tapi Danial tak kisah pun...janji ada hadiah...kek lambat sikit tak jadi hal lah...
Sekejap aje dah 7 tahun anak aku ni.  Keaktifan dia masih belum berkurangan walaupun dah masuk sekolah.  Kadang-kadang aku tengok dia macam dah matang pun ada. Kadang manja mengada pun ada juga.

Few days before harijadi dia tu...boleh dikatakan tiap malam nak tidur kat lengan aku dulu.  Kalau qaseh jeles...merajuk dia bawa diri masuk bilik dia...sian sangat tengok dia masa tu.  Bila qaseh dah tidur baru aku pergi peluk cium dia pula.

Kadang Danial ni boleh tahan rajin nak tolong aku mengemas rumah.  Pernah dia tahu ada orang nak datang rumah, dia tanpa disuruh tolong lap-lap habuk yang ada kat meja tv.  Kasut sekolah pun selalu nak basuh sendiri...tu aku tahu sebab suka nak main air kannnn..

Tapi dalam bab makan tetap cerewet...nasi jarang sangat dia nak makan. Semenjak dua menjak ni aje aku tengok dia nak makan nasi.

Untuk Danial...moga menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan akhirat. Ibu love Danial to the moon and back, to the moon and back...berulang kali sayang...hahaha...

Terima kasih datang baca.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails