04 Jun 2020

Hand Sanitizer

Assalamualaikum.

Harini hari yang ke 79 PKP.  Rasa-rasanya lepas ni sambung lagi tak? Tak kisahlah, yang penting kita mesti menang melawan virus covid ni!!

Jadi kita mesti terus kekal duduk rumah. Jangan bergerak kesana kesini. Kalau nak keluar rumah pun atas urusan yang penting sahaja. Keluar rumah jangan lupa pakai penutup muka aka mask tu. Guna hand sanitizer. 

Sekarang negeri selangor kalau pergi mana- mana kena scan qr code kan. Kalau siapa yang tak ada qr code tu kena tulis dekat buku. Pen tu hati-hati. Sebaiknya bawa sendiri dari rumah. Letak dalam handbag. Kita tak tahu siapa yang pegang sebelum kita kan. Kita berhati-hati saja. Kalau nak lebih selamat, guna qr code.

Tapi hand sanitizer tetap benda terpenting yang kena di bawa kemana-mana. Letak dalam handbag 1. Dalam kereta 1. Dekat rumah kena ada juga. Disebabkan pentingnya hand sanitizer ni, jom beli dengan akak hand sanitizer dari ephyra. 
Harga pun tak adalah mahal sangat. Mampu beli sangat tu. 
Yang ni sesuai letak dalam handbag. Bila pergi pasaraya, nak pegang troli, guna hand sanitizer ni dulu. Kan senang, size sesuai untuk bawa ke mana-mana.
Ada tawaran set kombo berbaloi. Jom dapatkan segera. Sebelum kehabisan. 

Terima kasih datang baca. Jangan lupa subscribe youtube channel akak ya, keluargayatizul.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails