26 November 2009

Crocs


Actually aku mmg dah lama nak beli kasut cap ni, tp tiap kali nk beli ada jer yg tx kena, kadang tu tx ada size, selalunyer tx ada size lah, klu ada pun aku tx kenan ngan kalernyer. tp skrg ni kasut ni dah berlambak jual merata tpt, cam kat tpt aku ni, kat pasar mlm pun ada. hr selasa lepas aku dah nekad nk beli gak kasut cap ni, (sbb InsyaAllah bulan depan aku nk gi cuti2 m'sia lg), jauhlah sikit tu pasal kena beli yg cam ni.
kat pasar mlm ni ada 2 gerai yg jual kasut ni, yg 1st tu elok jer cantik dia susun, yg lg satu tu dia lambakkan ajer and harga pun oklah. surelah aku gi yg murahkan,namapun dah ada pilihan,tp tulah bila tanya size sume tx ada, bengang tul aku...patah balik kat gerai yg 1st td,pun same tx ade size gak and bla..bla..bla...dia explain naper tx ader size..(ade aku kisah..)bengang lg aku, gi balik kat gerai no 2 td...yasmin and danial mmg ikut masa ni, and danial lak masa turun keta mmg tx pakai kasut, penat aku nk dokong dia, since dah murah aku sambar jer lah kasut spiderman utk dia(gambar luper nk snap) and yasmin lak cube kasut yg kat atas tu, dia siap cakap lg,"bu, selesalah pakai kasut ni". aku pun belikanlah tuk dia sekali. utk aku...????korbani..korbani....
ooohhhhhhhhhhh tidakkkkkkk.............


ni aku punyerrrrr....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails