18 November 2009

Qasehku...


Sabtu lepas baby qaseh dah 5 bulan. cepat betul masa berlalu....kebetulan aku ngan kakak2 aku gi cuti-cuti m'sia part 1 kat pd. dua tiga hari sebelum tu aku ngan husband aku bawak qaseh gi injection. terkejar-kejar kita org takut klinik tutup. gerak dari rumah lam kul 8.15, klinik tutup kul 8.30. cepat-cepat aku call klinik suh tunggu. kesian kat qaseh masa kena inject tu dia terkezutttt...tp tx nangis pun. nurse kat klinik tu plak yg terkezut sbb dia tx nangis.kuat nyer baby ni...cam tulah anak ibu..good girl..

Dah bertahun aku gunakan khidmat doktor kat klinik ni, semenjak eimran lg, tp langsung tx pernah dpt aper-aper free gift pun...hari tu lepas injection, aku nampak ada parents ni dpt free gift...aku pun aper lg terus tanya...'naper dia dpt sy tx dpt?' 'ala kakak, sorilah...nanti sy kasi ya...' dia org ni klu tx tanya jgn harap lah nak bg.pilih orglak.ni yg nak marah ni...so dpt lah aku susu annum + diaper huggies + beg kecil.oklah tu....

ni antara gambar qaseh yg sempat aku klik klik kalu tx ada koje...utk tatapan aku, dia dan kami jugak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails