11 November 2009

Danial...Danial...Danial


Aku tx tahu lah naperlah dia ni lasak ya amat...tx tahu duduk diam. Dia kalau demam aje diam...jd aku tahulah tu klu dia diam ade yg tx kena. skrg ni dia suke giler tgk citer power rangers. tv kat umah aku tu dia ajer yg conquer nk tgk fav movie dia tu. siang malam tx ada chance org lain nk tgk. eimran ngan yasmin pun baik jer mengalah ngan adik die (camtulah anak ibu...) kalau citer tu dah ulang 10x and dia agak-agak dah bosan nk nengok, mulalah dia sergah qaseh lak.sian kat qaseh terkezut tgh tido. masa ni laju je aku tangkap and peluk dia kuat-kuat, pas tu die pun tunjuklah skill berlawan cam power rangers dia tu..eeeh geram tul aku ngan budak sorang ni.




lg satu kalau tx dpt apa yg dihajati mulalah nak baling sumer brg yg dpt dicapai dek tgn dia. kalau aku marah kat dia lg dibalingnyer brg, silap haribulan qaseh di tepuknyer. kadang kadang kalau eimran & yasmin ada dekat pun di belasahnyer sekali...tu kalau dia betul-betul naik hangin lah tu...

ayahnyer lak layan jer bile dia mintak cd power rangers tu.pantang keluar ade jer nak beli cd. klu ngan aku, harap maaflah ya...tx layan punyer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails