04 Mei 2010

Aktiviti Hari Sabtu dan Ahad

Sabtu lepas aku dapat invitation dr cousin aku Lisa yg celebrate birthday anaknya Rifqi 2 tahun.Invitation tu dia email kat aku seminggu awal cam gitulah. So, hari Jumaat aku gilah carikan present tuk Rifqi ni, alah yg biasa2 jer, budak kecik membazir beli yg memahal(teruknye aku...hihihi..aku sure Lisa tx baca blog aku). Lagipun aku tx boleh beli satu jer, sure Danial menangis nak jugak, tu yg kena beli yg biasa2 jer(dpt 2!) Birthday tu dia org buat kat A&W Jusco AU2. Tapi yg frustnye aku boleh terlupa nk bawak camera..ish..ish..ish...camnerlah aku boleh lupa...faktor usia kot. Padahal dah ingat dah nk bawa, sesuatu perkara yg jarang terjadi kat aku! Selalunya mana2 pergi aku mesti bawa kamera(kalau cutilah, gi kerja tx bawa tau!) Tu yg tx ada gambar kat A&W tu.
Masa tengah syok menjamu selera kat situ, kakak aku dpt another invitation dr cousin aku Azhar, jemput baca yaasin dan birthday anak dia jugak malam tu kul 8pm. Wah! syoknyer makan lagi...Susahnya aku nak mengingat nama anak Azhar ni...mmg susah pun. Anak dia sambut hari lahir yg ke 3, sebaya ngan Danial, tp anak dia punyalah pandai bercakap, petah giler...Bacaan yaasin tu jugak sempena dia masuk rumah baru, dia beli umah kat Pantai Hill Park. Rumah tu rumah lama, byk gak dia berhabis tuk buat renovation...
Hari Ahad lak, abang aku buat birthday anak dia yg ke 9. Kat keramat jugak kat AU2 lagiiii...Kali ni, awal2 dah masukkan kamera lam beg. macam2 makanan ada.laksa, yong tau fu, ayam goreng, nugget n puding. ramai gak kawan anak sedara aku ni yg dtg.

Birthday girl

Danial ngan adik birthday girl

Birthday cake

Birthday presents
Cakap pasal birthday present ni, aku tx berkesempatan nk membelinyer. aku plan nk beli kat jusco hari sabtu lepas birthday rifqi, tp dah ada hal yg tx dpt di elakkan, so en husband kata, bagi duit jerlah.yg penting ikhlas...pssst..selamat rm aku, kalau tx bukan hadiah tuk anak sedara jer, silap2 hadiah tuk anak2 aku sekali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails