26 Julai 2010

Hari Bosan

Naper ya, hari ni rasa tersangatlah bosanyer. Kalau ikutkan hati, mau aku cuti lagi. tapi tulah, ada kerja yg menanti. Minggu lepas 2 hari mc, sbb tx sihat. Even hari ni pun masih tx sihat lagi, tp ku gagahkan jua ke tempat kerja... kadang2 terfikir or lebih tepat berangan, alangkah bagusnyer kalau aku duk umah jer....tx payah nak meredah jam pepagi ke tempat kerja, berebut nak naik lrt! Ohhhhhhh sepatutnyer aku tidak boleh berfikiran begini, nyahkan segala fikiran yg negatif. mana hilangnyer sikap positif ku ituuuuuu.... apalah yg aku telah merapik meraban ni...ada n3 baru tp cam malas jer nak update. dahlah tgn tergatal gi tukar background ni, dah huduh jadinyer. skrg ni mmg tx ada mood nak membetulkan background ni, nntlah bila tahap rajin dtg...atau ada sapa2 tahu tx cam ner nak dptkan balik background yg lama ku itu. Tolong bagitahu ya...saya suka background yg lama dulu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails