29 Julai 2010

Row Row ur Boat/Steamboat

tahu terbalik
sayur2an
crab stick dan seangkatan dgnnyer
ketam n udang
sotong paul pun aku korbankan
segala balls
kuah pencicah
pencuci mulut
Hari Sabtu 24hb Julai 2010 bersamaan dgn 12 Syaaban 1431H aku buat makan2 kat umah utk family members sahaja aka yg ada 'kepentingan' ngan aku shj...(stmt krg hasam tu..). Ada juga yg tx dpt dtg eg adik bongsu aku ngan abang aku. Abang en suamiku jua tx dpt dtg kerana ada tetamu dr jauh. Utk memudahkan aku yg mmg konfirmed tx pandai masak ni, kita org row row your boat jer aka steamboat. sonang citor. tetamu kena masak sendiri!! ni pun ala-ala Johnny's lah jugak. Last makan johnny's hari tu rasa byk sgt pak aji, poning palo lepas makan, terus tx gi dah. lepas tu ada dpt email mengatakan tx halal, terus jadi suam2 kuku nak gi makan kat situ lagi. Tak perlah, skrg dah boleh makan kat umah, makanlah sebyk mana pun...aiman tx kisahhhhhhhhhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails