09 Julai 2010

Tesco


Ni kejadian hari Sabtu lepas. Balik dr melepak ngan kakak aku kat Borak Kedai Kopi, en suami call suh siap nak gi beli brg kat Tesco. Kena pergi cepat sbb mlm tu nk pergi wedding kat umah pak sedara dia. Nasib baik Danial n Qaseh tidor, sonang kojo den. Yasmin n eimran jer yg follow. Masa nak membayar kat kaunter, cashier tu kata,"hari ni Sabtu tx ada plastik bag kak!" Alamak ! camner lah aku boleh lupa yg hari tu hari sabtu...cishhhh...aku nengok kebanyakkan org sume sumbat balik brg dlm troli, (patutlah masa nak ambik troli kat dlm tx ada, troli sumer kat parking lot!) tx ada pun yg nak beli plastic bag tu...Sebenarnya nilah 1st time aku gi beli barang pada hari sabtu sejak di kuatkuasakan 'tiada plastik bag' pada hari sabtu. Sampai rumah angkut pakai bakul baju yg besar, sonang citer...Tu muka eimran tgh membebel sbb marah aku ambik gambar!!!hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails