02 Februari 2011

Ice Room @ Kajang


Lama dah sebenarnya teringin nak makan kat ice room ni tapi hasrat selalu tx tercapai.  Memula dulu nampak kat Nilai Square, tp kakak aku kata cam tx halal,so aku kuburkan ajerlah niat di hati.  Tup2 last year nampak ada buka cawangan kat Kajang, pass tu pernah terbaca kat blog mana ntah, ice room ni halal! Wahhh suka nyer...i likeeeeee, ooppppssss...org tua jer.. i like nih...cissss...

So satu hari yang mulia tu, ajaklah en suami n anak2 bertuah aku tu menjamu selera kat ice room kajang ni.  sukaaa dia orang...laju ajer mengorder...

 Eimran ngan yasmin yg kelaparan-maunya tx lapar, dr pagi tx makan
 deco..deco..decoooo
 apa ntah mimpi nak makan kek lah pulak budak kecik ni...
 aku punyer, ada durian
 aku makan nasi sebab kebulur tx sarapan
 yasmin punya.  lately ni dia suka makan mee
en suami punya.  eimran makan spaghetti, gambar tx jumpa

Tapi kalau di beri pilihan aku lagi suka makan nasi kat restoran arab...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails