24 Mei 2010

Kutukan,Pujian or whatever...

Skrg ni, kalau nak tulis apa2 kat blog ni kena berhati2.Hellllooo this is my blog, suka hati i lah nak tulis apa, okkkk. Rasanyer dr awal aku terjebak ngan blog memblog ni, aku tx adalah pulak bercerita hal org, sumer citer kat sini adalah mengenai family aku ajer. Tx baik tau, kutuk2 org ni. Zahirnyer aku pun bukanlah org yg macam tu...cewahhh....Masalahnyer skrg ni, org yg ngutuk aku!cam ner tu??Biarkan si Luncai terjun dgn labunyer..hihihi...Ada aku kisahhh...!!!!
Naper ya aku kata begitu? Sebabbbb, aku ada 'silent reader' yg bagi comment on the spot! Dasat tu, teruk gak lah aku nak menangkis comment2 bernas n pedas si 'tut' itu. siapa kah si 'tutttt' itu? biarlah rahsia...anda makan cili, andalah rasa pedasnye..hihihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails