13 Mei 2010

Tauhu Kukus Sos Cili

Malam semlm bawa qaseh gi klinik, sbb dia batuk. Dah gi klinik tu, aku pun sekalilah check blood pressure aku, ok kata doktor bawah 90. Wah...aku pun cam happy jer bile doktor kata ok. Yalah skrg ni, aku dah kena makan ubat darah tinggi, tu yg leceh tu, pass tu doktor suh jaga makan(dlm erti kata lain, kuruskan badan!) So skrg ni, mmg aku jarang makan nasi, takut ooo...anak2 aku kecik lagi, sian kat dia org kot aku tibe2 'mengeras' lak kang...hihihi..So utk menu sihat, lepas balik dr klinik, aku masaklah tauhu kukus ni-gambar tx sempat nk ambik, sbb eimran masa aku tgh masak sosnyer pun dah sibuk nak rasa dr dlm kuali lagi. Bila aku letak kat meja jer, terus terjah, aku ngan eimran jer perabihkan, yg lain dah kenyang kot. Memang sedap sgt, eimran siap cakap, esok buat lagi! Resepi aku ambik dr umah Dayang Jack Tima kacih DJ utk resepi yg simple n sedap ni. Mmg akan di buat lagi. Byk gak resepi yg simple n mabeles kat blog DJ ni. Dah masuk list dah, tunggguuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails